Pages

Wednesday, August 3, 2011

berbuka di bazaar kuantan

assalamualaikum...wbt..
lama x update blog...selamat berpuasa..dah 3 hri kita berpuasa...kejap je rasa....alhamdulillah..sembahyang terawikh xputus lgi..harapnya penuh cam puasa gak..insyallah...



di sini aku nak share suasana bazaar Ramadhan kat kuantan. hari pertama aku berbuka di hadapan masjid besar kuantan. kat sana memang meriah...gerai pon banyak , makanan beraneka  pilihan...tapi satu jer..harga agak mhal lah..bg aku yg sedang ciput ni..pe sangat lah yg dapt dibeli...tp hri tu aku tertarik ngan satu menu ni..nama dia nasi boxing..xpernah dengar lgi kat mana2 kedai..nasi tu biasa jer nasi putih + ayam rempah+ sup..hehehe..tp ayam dia besar....tu yg menyentap selera aku yg sedang bergelegak kat perut ni..hahaha..harga nasi boxing tu agak mahal rm 4.50 .pastu aku beli nasi goreng utk bersahur + air bandung cincau..semua skali rm 8.00..huh..skali makan 8 rnggit da... gambar dibawah adalah suasana kat bazaar kuantan...yg sememngnya meriah..


gambar di bawah adalah kawasan padang depan masjid.dah ramai org tuggu masa utk berbuka . First time aku berbuka kat tengh padang. laen hri kalau lah ak dah berkeluarga..nak gak skali bawak keluarga datang kat tempat2 macam ni time berbuka nanti....mesti best...

ok lah setakat ni dulu lah....waslam...



0 comments:

Post a Comment