Pages

Thursday, August 4, 2011

kerja oh kerja..

assalamualaikum...wbt.
Tanggal 29 Julai 2011 bersamaan dengan hari Jumaat adalah hari keramat utk semua penganggur2x di Malaysia yg gila untuk kerje kat offshore...syarikat Exxon Mobil telah membuat satu temuduga terbuka utk semua rakyat malaysia xkira bangsa ..termasuk lah aku ngan kawan2 aku trut sama pergi ke tempat temuduga yg di adakan di Awana Kijal kemaman...bagi aku , pemergian aku kesana hanyalah sekadar utuk melihat bagaimana suasana semasa temuduga tersebut..seperti yg dijangkakan ramai org sdang menuggu giliran untuk ditemuduga....apsal aku cakap cam bahasa novel jer..iskkk...aku pegi sana just untuk drop resume aja..pastu kitorang balik..semasa perjalanan blik ke kuantan tu kitorang singgah sekejap kat kilang2 di gebeng..sempat lah jugak aku n kwan2 ku drop resume kat abang gud kat kilang tu..sambil2 drop resume kitorang ambiklah gambar sebagai kenangan kat situ hihihihi......gambar dibawah adalah syarikat BP chemical...






2 comments:

syauqi said...

haha ade peningkatan blOg mu.g kmaman x sgh dh umh ak

jemey ^__^ said...

baru tau...rumah mg mano ...esok aku nak g kemaman..

Post a Comment